Демонтаж, а так само повторне підключення трубки може робити тільки майстер домофонної компанії. Це проводиться для Вас безоплатно. При самостійному знятті, а потім також при повторному підключенні трубки Ви порушите цілісність всієї домофонної системи на під’їзді, що призведе до збоїв у її роботі. Усунення даного пошкодження, що вивело систему з робочого стану, буде платним.
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!
Если у вас возникли сложности с регистрацией на сайте, то эта инструкция вам поможет.
Для регистрации вам нужен Номер личного счета для регистрации на сайте. Ниже представлены примеры квитанций по оплате за техническое обслуживание домофона, где жёлтым цветом отмечен номер личного счёта (Особовий рахунок для регистрации на сайте).
Если вас обслуживает компания ООО «БЕЗПЕКА ДОМОФОН»:
Если вас обслуживает компания ООО «БЕЗПЕКА ДОМОФОН+»:
Если вас обслуживает компания ООО «Левобережье Укрбудсвит»:
Если вас обслуживает компания ООО «Правобережье Укрбудсвит»:
Если вас обслуживает компания ООО «Укрбудсвит Правобережье+»:
Если вас обслуживает компания ООО «Топлиния7»:
Ми хочемо, щоб кожен абонент був задоволений якістю послуг домофонної компанії.
Якщо у вас є питання, скарги або пропозиції - звертайтесь до нашої «Служби якості»:
— за телефоном 067 469 11 61
— на пошту empl@ukrbudsvit.com
Ми обов'язково розглянемо ваше звернення і відповімо протягом робочого дня.