Поширені запитання

  • Скільки за часом триває установка домофона?

    Установка домофона триває від 2-х до 7-ми годин.

  • Яка вартість виклику майстра при поломці трубки домофона?

    Існує безоплатний ремонт і платний ремонт. Безоплатний ремонт і заміна вийшовшого з ладу обладнання на нове проводиться при проведенні Технічного Обслуговування та виконання Ваших заявок. Платний ремонт або заміна обладнання проводиться при крадіжці обладнання, повторній вандальній дії та ремонті аудіо трубки по закінченні гарантії. Особливо звертаємо Вашу увагу - при платному ремонті Ви, як абонент, платите тільки за встановлену запчастину при дотриманні правил користування. Усі ремонтні роботи, як і виклик, безоплатні.

  • Скільки у Вас коштує встановити домофон?

    Вартість установки залежить від поверховості будинку, від кількості бажаючих встановити домофон, від моделі трубки, яку Ви оберете, і звичайно від установки нових дверей у Вашому парадному або без установки дверей. І все ж вартість встановлення домофону становитиме від 270 грн. Більш конкретну вартість, індивідуально для вас, ви зможете дізнатися просто замовивши дзвінок, після чого наші менеджери звяжуться з вами в самий найближчий час і зможуть вас проконсультувати в повному обємі.

  • Скільки часу потрібно для домофонізації парадного?

    Без заміни двері в парадному монтаж домофонної системи становитиме приблизно 15 робочих днів. Із заміною двері в парадному монтаж домофонної системи становитиме приблизно 20 робочих днів.

  • Ми організували ОСББ і хочемо встановити домофонну систему в нашому будинку. Але компаній, які пропонують дану послугу, багато. Допоможіть визначитися.

    Ключові пункти, на які слід звернути увагу при виборі обслуговуючої компанії:

    1. Скільки років на ринку працює компанія? (Не менше 10 років).

    2. Адреса та розташування офісу. (Бажано в центральних районах і недалеко від зупинок транспорту).

    3. Графік роботи інформаційного центру для прийому заявок. (Бажано без вихідних).

    4. У Договорі на монтаж домофонної системи повинно бути вказано, що домофонна система після оплати буде належати вам.

    5. Система знижок і пільг на технічне обслуговування домофонного обладнання.

  • З ким укладається договір на проведення монтажних робіт?

    Договір укладається Вашим представником по будинку або під`їзду. Представник діє за дорученням мешканців будинку та на підставі «Протоколу зборів мешканців».

  • Що робити якщо сталася поломка? Як швидко приїдуть сервісні майстра? Як відбувається ремонт?

    Якщо у Вас в квартирі або у Вашому під'їзді сталася поломка обладнання, необхідно зателефонувати в інформаційний Центр по телефону 0456 34 14 93 або 067 238 08 23, і зробити заявку на ремонт. Термін усунення несправності від 24 годин і до 3-х днів з моменту оформлення заявки і залежить від характеру поломки і складності виконання робіт.

  • Як оплатити квитанцію в режимі онлайн платежів?

    Оплатити квитанції можна в кабінеті Приват24, а також через сервіс електронних платежів Portmone. Обов'язково вкажіть адресу та особовий рахунок (ОР), які зазначено на квитанції.

    Посилання на оплату для кожної обслуговуючої компанії знаходяться на сторінці «Оплата послуг он-лайн».

  • Де можна оплатити квитанцію без комісії?

    На сьогоднішній день без комісії квитанцію можна оплатити в офісі Компанії та при оплаті через сервіс Portmone.

  • Чи можна самостійно зняти / демонтувати трубку?

    Демонтаж, а так само повторне підключення трубки може робити тільки майстер домофонної компанії. Це проводиться для Вас безоплатно. При самостійному знятті, а потім також при повторному підключенні трубки Ви порушите цілісність всієї домофонної системи на під’їзді, що призведе до збоїв у її роботі. Усунення даного пошкодження, що вивело систему з робочого стану, буде платним.

Є питання або потрібна допомога?

Заповніть форму, щоб отримати консультацію та персональну пропозицію.

* Поля, обов'язкові для заповнення

Дякуємо, заявка відправлена

Ми скоро зв'яжемося з вами!