Навіщо і коли проводити обслуговування домофону?

Про необхідність обслуговування фахівцями домофонії в багатоквартирному будинку ведуться обговорення дуже давно. Хтось намагається заощадити, хтось задоволений домофоном в під'їзд, який працює як годинник...

Опишемо, навіщо і як часто повинні проводитися обслуговування і, можливо, заміна домофонного обладнання.

Якщо ви — один з власників домофону в багатоквартирному будинку, можете часто спостерігати картину, коли:

  • домофон в квартирі не працює або працює не так, як вам хочеться;
  • не працює дотягувач і двері постійно відкриті;
  • в під'їзді протяг через відсутність ущільнювача на двері і т.п.

Що робити в цьому випадку? Звичайно ж звертатися в спеціалізовану компанію, яка проведе обслуговування цих елементів системи контролю та управління доступом.

Навіщо потрібно обслуговування домофонії

Є кілька важливих причин для проведення обслуговування домофонії в під'їзді і квартирах, в тому числі і на договірних умовах між домофонної компанією і мешканцями. Ось їх короткий перелік:

  • для швидкого ремонту обладнання, яке вийшло з ладу;
  • для виконання профілактичних робіт;
  • для заміни обладнання, яке неможливо відновити.

У першому випадку важлива швидкість виконання робіт. Не можна давати шанс вандалам і кримінальним елементам потрапити всередину під'їзду, вірно? Чим коротше проміжок часу, коли двері в під'їзд відкриті, тим більш у безпеці будуть електрозамки на дверях в під'їзд, майно мешканців в квартирах, інтер'єр і чистота в під'їзді і т.д.

У другому випадку важливо, щоб майстер стежив за станом дверей, налаштуванням дотягувачів, працездатністю електрозамку, станом дверних петель і т.д.

До третього пункту віднесемо заміну обладнання, що вийшло з ладу (дотягувачі, електрозамки, панелі виклику і т.п.).

Частота обслуговування залежить від надійності елементів домофонних систем, проводиться як правило один раз в квартал.

Умови обслуговування

Існує два способи обслуговування:

  • «післяаварійне», коли фахівець викликається за фактом виявлення поломки домофонної системи мешканцями;
  • договірне, коли на обслуговування обладнання між мешканцями (ОСББ, наприклад) і домофонною компанією укладається договір.

У першому випадку відсутня абонплата, однак одноразові вкладення в «аварійний» ремонт і обслуговування решти устаткування, яке зазвичай вже на межі поломки, можуть перевищувати вартість абонплати за певний період.

У другому випадку присутня невелика абонплата, а додаткові гроші доведеться платити тільки за індивідуальні замовлення мешканців (заміна моделі домофона та його підключення в загальну домофонну систему і т.п.).

Звертайтеся до нас за консультаціями!

Є питання або потрібна допомога?

Замовляйте дзвінок консультанта!

Дякуємо, запит відправлений. Ми скоро зв'яжемося з вами!