Опишемо, навіщо і як часто повинні проводитися обслуговування і, можливо, заміна домофонного обладнання.
Якщо ви — один з власників домофону в багатоквартирному будинку, можете часто спостерігати картину, коли:
Що робити в цьому випадку? Звичайно ж звертатися в спеціалізовану компанію, яка проведе обслуговування цих елементів системи контролю та управління доступом.
Є кілька важливих причин для проведення обслуговування домофонії в під'їзді і квартирах, в тому числі і на договірних умовах між домофонної компанією і мешканцями. Ось їх короткий перелік:
У першому випадку важлива швидкість виконання робіт. Не можна давати шанс вандалам і кримінальним елементам потрапити всередину під'їзду, вірно? Чим коротше проміжок часу, коли двері в під'їзд відкриті, тим більш у безпеці будуть електрозамки на дверях в під'їзд, майно мешканців в квартирах, інтер'єр і чистота в під'їзді і т.д.
У другому випадку важливо, щоб майстер стежив за станом дверей, налаштуванням дотягувачів, працездатністю електрозамку, станом дверних петель і т.д.
До третього пункту віднесемо заміну обладнання, що вийшло з ладу (дотягувачі, електрозамки, панелі виклику і т.п.).
Частота обслуговування залежить від надійності елементів домофонних систем, проводиться як правило один раз в квартал.
Існує два способи обслуговування:
У першому випадку відсутня абонплата, однак одноразові вкладення в «аварійний» ремонт і обслуговування решти устаткування, яке зазвичай вже на межі поломки, можуть перевищувати вартість абонплати за певний період.
У другому випадку присутня невелика абонплата, а додаткові гроші доведеться платити тільки за індивідуальні замовлення мешканців (заміна моделі домофона та його підключення в загальну домофонну систему і т.п.).
Звертайтеся до нас за консультаціями!
Є питання або потрібна допомога?
Замовляйте дзвінок консультанта!